niedziela, 7 sierpnia 2016

Zmodyfikowane candy.

Widzę że albo mnie nie lubicie albo moje prezenty nie przypadły Wam do gustu.
Dlatego moje candy trochę zmieniam.
Ogłaszam że są trzy prezenty do wyboru:
1.Kosmetyki: czerwona pomadka, kula do kąpieli różana, henna czarna do włosów i henna brązowa do rzęs i brwi.
Kosmetyki są nowe, nie używane.
2.Książka-kryminał skandynawski i przepiśnik.
3.Muliny z firmy Odra. Trochę poleżały ale są dobre.

Warunki aby wziąć udział w candy:
1.Być obserwatorem bloga.
2.Umieścić banerek na swoim blogu.
3.Napisać pod postem czy wyrażacie chęć udziału w candy.
4.Zgłaszajcie w swoich komentarzach jaki numer prezentu Was interesuje.




Candy trwa do 11 września 2016. Jest to dzień moich urodzin.
 Losowanie dzień później.

Jeszcze mam do Was prośbę. Potrzebne mi są różne przedmiotu do scrapbookingu. Resztki papierów itp.
Chętnie zapłacę. Może macie nadmiar takich rzeczy które walają się po szafkach a mi się naprawdę przydadzą. Na pewno się odwdzięczę. Dziękuję i zachęcam do udziału w candy.

16 komentarzy:

Piegucha pisze...

Eee, zaraz nie lubicie:P
Ja tam lubie, ale siedzac po 10h w pracy, wychodzac przez 7 i wracajac prze 20 do hotelu to nie mam sily na czytanie ulubionych blogow:(
Zglaszam chec na zestaw 2 - kryminal i przepisnik!

Piegucha pisze...

Hmm, nie wskoczyla mi piegucha jako obserwator, ale Anna Sz to ja :P

ewcia24 pisze...

Z chęcią wezmę udział w Twoim Candy :) Zapoluję na zestaw nr. 2
Banerek na http://ewcia24.blogspot.com/

kawerno pisze...

Przyłączam się do zabawy. Ustawiam się w kolejce po zestaw III

Meri pisze...

A to ja też się zapiszę :) i staję w kolejce po kryminał, czyli zestaw nr 2 :)

Doriss pisze...

Z chęcią stanę w szranki zabawy po zestaw nr 3.
Pozdrawiam
D.

AsiaB pisze...

Kochana..ja przegapiłam..ale wiesz..ciągle mam tyły..chętnie się zapiszę..i też ustawię w kolejce po kryminał, czyli zestaw 2:)

cornelka2 pisze...

Chetnie przygarne zestaw nr 3 ,nitek nigdy za wiele
Pozdrawiam
http://cornelka2.blox.pl/html

violka pisze...

Z przyjemnością przyłączam się do zabawy - upatrzyłam sobie zestaw nr 2 :)
Na życzenia jeszcze za wcześnie.
Pozdrawiam :)

Edyta pisze...

I ja dołączam do zabawy :) Skusił mnie zestaw numer 2.
Cecylio podeślij mi swój adres (notes mi się z adresami zagubił) na edzik.cz@wp.pl to podeślę trochę wycinanek.
Pozdrawiam serdecznie :)

Anita T. pisze...

To ja na niteczki kochana jak najbardziej :*
zabieram banerek ;*

Promyk pisze...

A bo to taki okres, że można dużo rzeczy przegapić na blogach. Zapisuję się zatem na zestaw nr 2. Kryminały skandynawskie bardzo lubię.:)

sylwia s pisze...

Biorę udział :)
Wybieram zestaw nr 2 :)

pchełka pisze...

I ja się chętnie zapisuję =) do zestawiku nr 3^^

Cytrulina pisze...

Ja także wezmę chętnie udział w Twojej zabawie. Z przyjemnością przygarnęłabym zestaw nr 3. Pozdrawiam serdecznie a z okazji zbliżających się urodzin składam najlepsze życzenia - wielu twórczych inspiracji i czasu na ich realizację!

Moje zaczytanie pisze...

Zastanawiałam się co w razie, gdy bym wygrała zrobię z muliną / w takich robótkach mocna nie jestem/, ale pomyślałam, że może jednak jakiś hafcik bym wykonała...dawniej krzyżykowałam.
A więc zdecydowałam się zgłosić.
Zgłaszam sie zatem.
gut.anna1@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie.....urodzinowo....