piątek, 16 września 2016

Chwalę się....

Pamiętacie jak w jednym z postów prosiłam Was o jakieś scrapkowe przydasie które może u Was leżą nieużywane a ja na pewno je wykorzystam.
Odezwały się dwie kochane dziewczyny króre przysłały mi cudne rzeczy.
Dziękuję Wam dziewczyny, nie wiem jak Wam się odwdzięczę muszę coś wymyślić.

Pierwsza przesyłka dotarła do mnie od Edytki. Przysłała mi cudne scrapki. Musiała się napracować aby dla mnie je wyciąć.





Prawda że cudne? Na pewno je wykorzystam do swoich projektów.

Drugą niespodziankę sprawiła mi Paulina.
Były akurat moje urodziny i Paulinka przysłała mi wspaniałe prezenty.



Buteleczka wygląda jak jogurt ale jest w niej cudny balsam do ciała.

 Styropianowy Mikołaj'.


Cudny kubek dla maniczki kubkowo-filiżankowej.

 Serce na patyku.


Mix koralików i wstążeczek.


Wspaniała bransoletka które robi Paulinka osobiście. Cały czas ją noszę.

Mix papierów i filców.


Kartka urodzinowa i umilacze.


Jeszcze raz bardzo dziękuję dziewczynom.

Przypominam o moim książkowym candy:
http://cecyliarodzinaidom.blogspot.com/2016/09/candy-ksiazkowe.html

3 komentarze:

violka pisze...

Świetnie Cię dziewczyny obdarowały :)

Agnieszka pisze...

Super prezenty! Na pewno się przydadzą :)

pchełka pisze...

Super scrapki =)
Teraz czekamy na Twoje przepiękne twory ^^