piątek, 23 września 2016

Lisa Scottoline.

Do książek Lisy Scottoline mam mieszane odczucia. Jedne mnie zachwycają jedne nudzą.
Tak samo było z książką "Mów do mnie"
Na początku dobrze mi się czytało, później mnie znudziła i miałam ochotę oddać ją do biblioteki bez skończenia ,ale się przemogłam i nie żałuję. Nie był to czas stracony na pewno. Zakończenie książki mnie bardzo zaskoczyło, było kompletnie inne niż ja sobie wydedukowałam.
Lisa Scottoline porusza trudne tematy tak samo jak Picoult. Polecam wszystkim!
Nie będę opisywać treści książki zachęcam do przeczytania i wyrobienia sobie własnej opinii.

Tytuł:

Mów do mnie
Autor: Scottoline Lisa
Tłumaczenie: Rychlik Magdalena
Wydawnictwo: Prószyński Media
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-06-02
Forma: książka

Brak komentarzy:

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...