czwartek, 22 września 2016

Mój pierwszy mały albumik i pterwsze zakupy na Aliexspress.

Zrobiłam wczoraj mój pierwszy scrapowy albumik. Inspiracją dla mnie jest Youtube.


Wiem że jest trochę niedopieszczony ale pierwsze koty za płoty.


Jak widzicie grzbiet albumiku zrobiłam z koronki.


Kartki w środku są z papieru w baranki. Dlaczego? Chciałabym umieścić w nim pamiątki z Zakopanego, a góry kojarzą się przecież z owcami.

W sierpniu zrobiłam moje pierwsze zakupy na aliexpress.com
Jest  to chiński sklep w którym można kupić tzw. mydło i powidło. Są to niedrogie rzeczy i co najważniejsze nie płaci się za przesyłkę.
W tym tygodniu przyszły już pierwsze koperty z naklejkami.Zamówiłam też inne rzeczy ale o tym będę Was informować na bieżąco.



Są to naklejki do mojego organizera. W każdym pudełeczku jest 38 naklejek.
Jutro piątek życzę Wam cudownego chociaż już jesiennego weekendu!
Przypominam też o moim candy książkowym. Banerek po prawej stronie bloga.

5 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Super album i zaciekawiły mnie zakupy na Aliexpess, kiedyś coś tam wypatrzyłam, ale nie skończyło się transakcją, chyba jakieś problemy z płatnością były.

cecyliarodzinaidom pisze...

Płatność jest łatwa. Gdy przechodzimy do płacenia, wychodzi nam odnośnik przelewy 24 i kieruje nas do naszego banku przeliczając dolary na złotówki.

Edyta pisze...

Czyli pierwsze koty za płoty i to zarówno albumowe i zakupowe.

Edyta pisze...

Cecylio a długo czekałaś na realizacje zamówień? Bo i ja się skusiłam i zastanawiam się czy naprawdę trzeba tak długo czekać.

violka pisze...

Albumik ślicznie Ci wyszedł, będzie piękną oprawą dla zdjęć :)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...