wtorek, 13 września 2016

Recenzje granulek do prania Lenor i żelu pod prysznic Let Petit Marseillias

Opinia Asi:
Otóz z tymi próbkami to tak, że ja jestem bardzo zadowolona i z jednego i drugiego. Żel pod prysznic fajnie się pieni i zapach jest rewelacyjny..Na mojej skórze jeszcze długo się utrzymuje. Generalnie skórę mam bardzo suchą, więc tak czy inaczej ją muszę balsamować, więc nie mogę Ci odpowiedzieć, jak by wyglądała bez. Co do tych płatków do prania, to świetny pomysł, jedyne, czego nie zastosowałam, to płynu do płukania, bo nie miałam tej firmy. Ale zapach, choć generalnie wolę jak jest intensywniejszy, bo tu dość delikatny, to jak dla mnie bardzo trwały..jeszcze jak pościel prasowałam, to było go czuć:) Pewnie, gdyby był łącznie z płynem, byłby mocniejszy..Ale rozwiązanie z płatkami bardzo mi się podoba i chyba nawet wolałabym taki zapach niż ten w płynie.
Dziękuję Ci Asiu.

Raport ma-ry.
We wtorek wypróbowałam otrzymane perełki Lenor. Na samym początku muszę przyznać, że bardzo podoba mi się "opcja" wrzucasz ile chcesz :D Już rozwieszając pranie, czułam piękny zapach perełek. Na razie nie wiem czy zapach utrzymuje się na ubraniach przez 12 tygodni, ale wiele na to wskazuje, ponieważ minęły 2 dni, a ciuszki intensywnie pachną - tak, jak tuż po ściągnięciu prania z linki. Bardzo spodobał mi się ten produkt i chyba wyruszę w miasto w poszukiwaniu innych wariantów zapachowych. Z chęcią je wypróbuje.

Opinia Gosi 
Perełki do prania - rewelacja! Piękny zapach, muszę je kupić.
Żel pod prysznic - bardzo taki "miły w dotyku", delikatny, jedynie zapach wolałabym inny.

Dziękuję dziewczynom i jeżeli ktoś jeszcze nie przysłał opinii to czekam.

1 komentarz:

violka pisze...

Ode mnie też poleciał mail do Ciebie :)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...