czwartek, 20 października 2016

Book Tour

 Książki Pani Kowalczuk uwielbiam. To jest trzecia książka tej autorki którą przeczytałam. Akcje książek dzieją się w moim ukochanym Zakopanem lub okolicach. A jak Zakopane to i Tatry. Kocham te góry i bardzo chciałabym mieszkać w tym rejonie. Jak wiecie mieszkam nad morzem a ono w ogóle nie robi na mnie wrażenia. Może dlatego że nie lubię i boję się wody i nie umiem pływać.
Ale przejdźmy do sedna.
Książkę przeczytałam dzięki Cyrysi która zorganizowała Book Tour.
Główna bohaterka Elżbieta jest lekarzem i nie dawno straciła ukochanego męża. Zginął w wypadku samochodowym. Elżbieta obwinia siebie za wypadek.
Aby otrząsnąć się po bolesnych przeżyciach postanawia zmienić otoczenie.
Przeprowadza się do Ruczaju w okolicach Zakopanego aby zamieszkać w Pałacyku za Mostem.
W Pałacyku są dwa mieszkania, drugie zajmuje przystojny weterynarz. Na początku ich znajomość przeradza się we wzajemną niechęć. Ale wiadomo kto się czubi to się wkrótce polubi a nawet więcej.
Więcej Wam nie zdradzę. Gorąco polecam wszystkie książki Pani Kowalczuk. Rozbawiła mnie ławeczka przed sklepem z pijaczkami.Skojarzyła mi się z serialem "Ranczo".
Cyrysiu dziękuję Ci za możliwość przeczytania książki.

2 komentarze:

Cyrysia pisze...

Dziękuję za udział w mojej zabawie. Cieszę się, że książka przypadła Ci do gustu.

Promyk pisze...

Zerknęłam w katalog naszej biblioteki miejskiej i cóż widzę: książka już w katalogu, ale jeszcze nie udostępniona do wypożyczania. Jak już będzie, chętnie po nią sięgnę, dzięki za informację o niej.:)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...