piątek, 21 października 2016

Studia magisterskie i co ostatnio przeczytałam

Od października zaczęłam kolejny semestr na studiach magisterskich. Jeszcze półtora roku i koniec mojej nauki. Teraz jednak muszę skupić się na zbieraniu materiałów, czytaniu lektur i pisaniu pracy.
Temat mojej pracy magisterskiej to" Kobiety w życiu Marszałka Piłsudskiego". Temat obszerny, muszę skupić się nie tylko na życiu prywatnym Ziutka ale i na innych aspektach jego życia.


Jestem na studiach dziennych a muszę jeszcze ogarnąć cały dom i zadbać o moich czterech chłopaków(męża i trzech synach). Nie jest to łatwe ale daję radę. Co wieczór siadam z moim organizerem i planuję każdy dzień. Szkoda czasu na jego marnowanie.

Przez ostatni miesiąc przeczytałam parę książek:
Katarzyny Bondy nie muszę przedstawiać. Jej książki są czytane przez wielu ludzi.


Są to dwie z czterech części tetralogii kryminalnej z profilerką Saszą Załuską w roli głównej. Polecam każdemu kto jeszcze nie czytał i lubi skomplikowaną fabułę kryminalną. Już w sprzedaży znajduje się trzecia część powieści "Lampiony". Czekam aż w mojej bibliotece będzie na półce. Nie mogę się już doczekać.


 Jest to trzecia i ostatnia część o życiu kobiet mieszkających na ulicy Różanej. Książka pozytywna, ale pełna życiowych rozterek. Polecam!


"W cieniu" to książka smutna. Mara jest psychologiem, po urodzeniu dziecka dostaje wylewu, który powoduje nieodwracalne zmiany w mózgu. Mąż Mary jest przyjacielem Joelle. Joelle jest zrozpaczona  z powodu choroby Mary. To ona poznała Mary z Liamem którzy wkrótce zostali kochającym małżeństwem.
Chwila słabości  Joelle i Liama zaowocowała niespodziewaną ciążą. Wszystko zaczyna się komplikować w życiu przyjaciół. Więcej już nie napiszę. Polecam!

Jak widzicie czytelnictwo mnie pochłonęło. Kocham czytać!





4 komentarze:

Meri pisze...

Trzymam kciuki za studia :) Temat bardzo ciekawy, brat mojej babci tudzież prababci ze strony ojca (o ile dobrze pamiętam genealogię, mamy trochę pokręcone drzewo rodowe ;)) był oficerem w legionach :)

violka pisze...

Powodzenia na uczelni :)

Edyta pisze...

Ależ świetny temat. Ja miałam bardziej przyziemny -oddziaływanie roślin na siebie w ogrodzie szkolnym :)
Dasz radę Cecylko, życzę powodzenia :)

Moje zaczytanie pisze...

Jestem pod wrażeniem Twojej organizacji pracy......
Temat pracy magisterskiej bardzo interesujący.....
Życzę powodzenia.