czwartek, 26 stycznia 2017

BookTour.


Ostatnio przeczytałam książkę Pani Very Falskiej w ramach Book Tour.
Książka na początku nieciekawa po trochu mnie wciągnęła aż nie mogłam doczekać się jak to wszystko się skończy.
Ewa doktorantka mikrobiologii wyrwała się z małej mazurskiej wsi aby z dala od domu zrobić karierę. Czeka ją atrakcyjny wyjazd do Paryża. Niestety los kieruje się innymi wartościami. Niespodziewanie umiera matka Ewy i ona nie ma innego wyjścia, wraca do domu aby zaopiekować się chorym bratem, młodszymi siostrami i ojcem alkoholikiem. Myśl o błyskotliwej karierze upada. Ewa znajduje pracę u bogatego biznesmena w swojej rodzinnej wsi. Dzięki temu może na miejscu opiekować się rodziną. Do tego istnieje nadzieja że jej brat wyzdrowieje ale potrzebna jest ogromna suma pieniędzy na leki sprowadzane ze Szwecji. Dalej nie będę Wam zdradzać. Książkę bardzo dobrze się czyta, jest mieszanką romansu i sensacji.Polecam z czystym sumieniem!

2 komentarze:

Karolina pisze...

Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

An z Chatki pisze...

Ksiazka mnie zainteresowala, wydaje sie ciekawa tematycznie. jak bede miala okazje to ja kupie :) pozdrawiam An