niedziela, 8 stycznia 2017

Listopadowa lektura 2016.

 Lepsza połowa - Pietrzyk Izabela

Strasznie długo mnie nie było.
Brakuje mi czasu na wszystko.
Będę przedstawiać przeczytane lektury ale recenzji dokładnych nie będzie. Chroniczny brak czasu nie pozwala mi na siedzenie przy komputerze.
 Na początek życzę Wam wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

Izabela Pietrzyk "Lepsza połowa".
Powieść obyczajowa. Prawdę powiedziawszy nie podobała mi się. Małżeństwo, zdrada rozwód. Nic nowego,wszystko przewidywalne.




3 komentarze:

violka pisze...

Nie krzyżykujesz teraz już nic?

cecyliarodzinaidom pisze...

Krzyżykuję ale bardzo rzadko. Czekam na trochę wolnego czasu.

Moje zaczytanie pisze...

Wszystkiego najlepszego Cecylio i więcej czasu dla siebie w 2017 r.

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...