środa, 26 lipca 2017

Czas na wakacje i "Oszukana".

Jak wiecie kocham góry i jak co roku wyruszam do Zakopanego.
Nie przeraża mnie nawet daleka droga - 14 godzin jazdy. Kocham atmosferę tego miasta. Oczywiście nie mówię o sercu miejscowości - Krupówkach, tam za dużo ludzi a zakupy też mnie nie podniecają.
Jadę tylko na tydzień ale relaks i wyciszenie od rodziny i domu dobrze mi zrobią. Wracam do domu 6 sierpnia.


Właśnie dzisiaj skończyłam książkę Charlotty Link "Oszukana". Bardzo dobry kryminał, zaskakujące zakończenie.Autorki nie trzeba przedstawiać, jest znana na polskim rynku z wielu książek u nas wydanych.
Polecam!


1 komentarz:

Agnieszka pisze...

Pięknego urlopu!

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...