wtorek, 18 lipca 2017

Zakupy z Aliexpress, mała robótka i mała prośba.

Witajcie kochane w ten letni pochmurny dzień. U nas nad morzem pogoda dość kapryśna. Ale nie ma co kręcić nosem. Cieszmy się latem i pięknym zielonym widokiem za oknem.

Zrobiłam małe zakupy na Aliexpress ale robótkowo to u mnie wszystko w tyle.

Dwa zestawy do haftu:



Zestaw do wyklejenia obrazka tzw. diamencikami. Jeszcze takiego zestawu nie miałam, czeka mnie coś nowego.


Na szydełku robię serwetkę ale muszę Wam się przyznać że już trzy razy prułam moje "dzieła" . Często się mylę i później wychodzi jakieś straszydło. Nie wiem co się ze mną dzieje, nie mogę się skupić.


Kolor przekłamany, kordonek jest ciemno bordowy.

Kochane mam do Was prośbę. Bardzo lubię małe hatciki ale w sprzedaży ani w lumpexach (przynajmniej u nas) ich nie uświadczysz. Jeżeli komuś walają się w szafkach mini zestawy do haftu krzyżykowego - nawet z gazetek - to ja chętnie przygarnę. Oczywiście nie za darmo. Zapłacę!
Proszę w tej sprawie pisać na e-maila cecy44@wp.pl
Dziękuję  za uwagę i  żegnam Was słonecznym uśmiechem!


2 komentarze:

Holly Lu pisze...

Kiedy ja powracam do szydełka po dłuższym czasie, to też kończy się to pruciem:-)

Agnieszka pisze...

O, te diamenciki bardzo mnie zaciekawiły :)